Kontakt os

Du er altid velkommen til at kontakte os via e-mail, telefon eller ved hjælp af nedenstående formular.

Adresse:

Handelsvägen 19
973 45 Luleå, Sverige

Åbningstider:

Mandag til fredag
8:00-17:00

Kontakt os

Voit aina ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse, puhelimitse tai käyttämällä alla olevaa lomaketta.

Kontakt information:

Adresse:

Handelsvägen 19
973 45 Luleå, Sverige

Åbningstider:

Mandag til fredag 8:00-17:00

Vores kontorer

Luleå


Handelsävgen 19
973 45 Luleå, Sverige
0771-366 366

Helsingfors


Eteläesplanadi 24
00130 Helsingfors, Finland
02 724 9960

Oslo

Schweigaards gate 10
0185 Oslo, Norge
38 36 21 70

Köpenhamn

Postkasse

Hammerensgade 1
1267 Köpenhamn, Danmark
 78 70 25 30

Kontaktformular

Ofte stillede spørgsmål og svar

Ja, Ozoneair har solgt over 35.000 eksemplarer i hele Skandinavien. Der er udført mere end 500.000 behandlinger med vores produkter. Dekommer med 5 års garanti, så du er sikret god kvalitet for pengene!

Ozoneair er et svenskt produkt, produceret og udviklet af virksomheden med samme navn. Produktet er udviklet i Luleå i tæt samarbejde med forskere fra Luleå Teknologiske Universitet.

Nej, produktet kan kun bestilles direkte via os hos Ozoneair. Den nemmeste måde at placere en ordre på er via vores hjemmeside, Ozoneair.dk. Hvis du har spørgsmål vedrørende vores produkter, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Leveringstiden er 2-5 arbejdsdage fra det tidspunkt, varen forlader vores lager. Varen sendes senest næstkommede hverdag. Du får besked via e-mail, når varenblive sendt fra vores lager.

Vi tilbyder gratis forsendelse med ombud. Når du vælger hjemmelevering eller firmalevering, tilføjes et gebyr på 70 DDK.

Hvis pakken skal sendes til en anden adresse, skal du kontakte kundeservice inden bestilling.

Hvis du ikke afhenter din ordre, opkræver vi leverings, retur - og lageromkostninger. Omkostningerne er i øjeblikket 395 DDK.

Da Klarna administrerer fakturaerne, er det dem, du skal henvende dig til. Kontaktoplysningerne findes på fakturaen.

Du har ret til at klage over et produkt i tre år. Fejlen skal rapporteres til kundeservice, så snart den er opdaget.

For at gøre brug af dit åbne køb, er du som kunde ansvarlig for returforsendelse. Den koster i øjeblikket 215 DDK. Åbent køb er gyldigt i 14 dage fra det tidspunkt, du modtager produktet. Inden for denne periode skal du underrette kundeservice via telefon eller e-mail.

Du har ret til at klage over et produkt i tre år. Fejlen skal rapporteres til kundeservice, så snart den er opdaget.